Informaci o angažování influencerů a ambasadorů prezentoval na páteční konferenci o důvěryhodnosti brandů nazvané Důvěrismus sám ředitel korporátních vztahů a komunikace České televize Vít Kolář. Kolář během své prezentace zmínil, že počet lidí souhlasících s výrokem, že ČT je důvěryhodná, klesnul mezi lety 2014 a 2019 o více než pětinu, a to je již hodnota, kterou je nutné se zabývat.
Česká televize se tak podle jeho slov rozhodla s poklesem důvěry bojovat právě a ambasadory a influencery, kteří mají o ČT šířit dobré jméno. Kolář prohlásil, že veřejnoprávní televize čelí „džihádu“ některých politiků, například prezidenta Miloše Zemana, či veřejně známých osobností, třeba majitele Televize Barrandov Jaromíra Soukupa, a proto je to zvláště nezbytné.
Detaily o ambasadorech či influencerech však nechtěl ani po dodatečných dotazech ze strany serveru Info.cz Kolář nikterak rozvádět. Jejich jména či alespoň počet proto zůstává nejasný. Upřesnil pouze, že se jedná o veřejnosti známé osoby. „My o nich nemluvíme, protože bychom je zbytečně zdiskreditovali, ale máme v různých kulturních, ekonomických a ostatních skupinách své ambasadory, které používáme tak či onak, když je potřeba něco komunikovat,“ řekl pouze.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak