Na konferenci Svazu měst a obcí uvedla, že kauza, kterou začala rozplétat policie v polovině listopadu, se týká nákupu reklamy v nejvýznamnějších vysílacích časech, například při hokejových mistrovstvích či motocyklových závodech. Podezřelé jsou smlouvy agentury CzechTourism za 38 milionů korun. Dostálová vinu odmítá. Premiér Andrej Babiš (ANO) novinářům řekl, že kauzu vysvětlila a má jeho podporu.
V soudním příkazu k domovní prohlídce, který ve středu citovala Česká televize, stojí, že Dostálová rozhodovala v roce 2016, kdy byla náměstkyní, o výdajích agentury CzechTourism ve prospěch vyvolených osob zprostředkovaně a mimo standardní úřední postup. Dostálová dnes řekla, že se snažila po problémech, které měli s nákupem reklamy její předchůdci, zamezit „leštění klik“ a nastavila transparentní výběr. „Nehospodárnost to být nemůže,“ konstatovala s tím, že díky přístupu agentura nakoupila „za pár korun“ v řádu několika milionů prostor pro reklamu v několikrát vyšším plnění.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp