Žanony podle svých slov ve volbách nespoléhá na hesla či stranické značky, ale sázet chce hlavně na osobnosti. Volby totiž podle jeho názoru vyhrávají silní kandidáti. Než tak strana spustí svou propagaci, budou se její lídři nejen fotit, ale také učit správně mluvit.
„Lidé jsou si jistí tím, co od pana Zaorálka mohou očekávat. Víc než od jiných politiků,“ chválí Žanony nového volebního lídra ČSSD. Ten podle jeho slov bude komunikovat hlavní sdělení strany a půjde také do debat.
Původní text ZDE.
Cílem Zaorálka je dosáhnout v říjnových sněmovních volbách 25 procent hlasů. Strana se přitom v předvolebních průzkumech pohybuje kolem deseti procent. Žanony je však v tomto ohledu pesimistou. „Je to hra s čísly. Určitě je šance jít ke 20 procentům,“ uvedl. Kampaň prý strana představí v srpnu, zabránit chce především vnitrostranickým roztržkám a nejasnostem ve zdlouhavém rozhodování.
Žanony dosud pracoval na úspěšné propagaci slovenského premiéra Roberta Fica (SMER-SD). Slovenskou agenturu mají i občanští demokraté. Hnutí ANO spolupracuje s americkým expertem Alexanderem Braunem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef