Vedení pražské ODS chce dubnovou billboardovou kampaní poukázat na fakt, že Praha jako město nefunguje. Současně má kampaň vyvolat diskusi o nutných změnách, které přinesou zpět kvalitní správu metropole a zjednoduší život jejím obyvatelům.
„Podle primátorky jsou Pražáci zpovykaní. A víte co, jsou a je to tak správně. Zpovykaní čili zhýčkaní, rozmazlení. Myslím, že je naopak velmi logické, že mají obyvatelé hlavního města vysoké nároky. Pražáci si prostě za minulých primátorů zvykli na určitý standard služeb. Problém je v tom, že město jim teď stejnou kvalitu služeb nedokáže poskytnout. Chyba je na straně orgánů města, ne na straně jeho obyvatel,“ konstatuje předseda pražské ODS a místostarosta Prahy 9 Tomáš Portlík.
„Nejde o žádný pubertální protest. Chceme ale odlehčenou formou nastartovat debatu a zlepšit řízení města. Praha to potřebuje jako sůl. Především v dopravě Pražáci v poslední době zažívají neuvěřitelný cirkus,“ vysvětluje hlavní záměr kampaně Tomáš Portlík.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef