Je to kampaň, bude moct Babiš říct na Karlovarsku. Zde je důvod

02.02.2019 17:40 | Zprávy

Karlovarský kraj zahájí kampaň „Žijeme regionem“ na podporu lokálního patriotismu a vztahu k regionu. Cílem je přesvědčit zejména mladé lidi, aby zůstali v kraji. Kampaň představí úspěšné osobnosti regionu, řekla ČTK hejtmanka Karlovarského kraje Jana Mračková Vildumetzová (ANO).

Je to kampaň, bude moct Babiš říct na Karlovarsku. Zde je důvod
Foto: archiv hejtmanky
Popisek: Historicky první hejtmanka Karlovarského kraje Jana Vildumetzová (ANO)

Podle posledních údajů Českého statistického úřadu klesl počet obyvatel kraje za první tři čtvrtletí roku 2018 o 865 na 294.821 lidí. Nezaměstnanost v kraji podle údajů Úřadu práce ČR loni v prosinci meziměsíčně stoupla na 2,9 procenta, kdežto volných míst ubylo.

„Marketingová kampaň ‚Žijeme regionem‘ je jednou z cest, jak podpořit patriotismus a ukázat, že náš kraj má rozhodně velký potenciál a lidé v něm mohou realizovat svoje sny a nápady. Ostatně důkazem toho jsou i jednotliví ambasadoři kampaně, jejichž životní příběhy jsou skvělou inspirací pro ostatní,“ uvedla Mračková Vildumetzová.

Marketingová kampaň je cílena hlavně na žáky, studenty a absolventy, kteří nejčastěji opouštějí region. Kampaň bude mít na starost Karlovarská agentura rozvoje podnikání. Zapojeno je do ní v současné době 12 ambasadorů, například známí designéři Lenka Sárová Malíská a Jiří Hanek, grafik, marketér a blogger Jaromír Knechtl, divadelní herec Viktor Braunreiter, ředitelé středních a vysokých škol Pavel Janus či Lenka Chlebková nebo šéf jednoho z nejvýznamnějších strojírenských podniků na Sokolovsku Tomáš Musil.

Součástí marketingové kampaně je manifest a zásady pro rozvoj regionu, se kterými se zájemci mohou blíže seznámit na internetových stránkách www.zijemeregionem.cz nebo na facebooku. „Svým příběhem může přispět také jakýkoliv obyvatel našeho regionu. Stačí pouze sdílet zásady, mezi které patří, například, hrdě se hlásit ke svému kraji, mít zájem o dění v regionu nebo prezentovat aktivně své úspěchy či úspěchy ostatních,“ doplnil radní pro oblast regionálního rozvoje, projektového řízení a informatiky Josef Janů (Piráti).

Náklady na kampaň dosáhnou asi 300.000 korun. Peníze kraj čerpá z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělání v rámci projektu Smart Akcelerátor.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Ukrajinců je tu 400 tisíc, jedno krajské město. Chraňte české občany.“ Šlachta drtil Rakušana

14:22 „Ukrajinců je tu 400 tisíc, jedno krajské město. Chraňte české občany.“ Šlachta drtil Rakušana

Senátor Robert Šlachta (Přísaha) se tvrdě obul do ministra vnitra Víta Rakušana (STAN). V pořadu Otá…