Lebedová zmínila, že například ve středu se ministr Prymula veřejně vyjadřoval hned pětkrát, a sice, při podpisu memoranda, v České televizi, ve Sněmovně, pro rádio Impuls i Mladou frontu Dnes, kde na každém místě kouskovitě naznačil, jaká opatření chystá.
Informace o plánovaných opatřeních se tak na veřejnost podle Lebedové dostávají útržkovitě. „Informace se objevují útržkovitě a vznikají pak různé spekulace,“ dodala. Prymula měl za úkol svá vyjádření ve veřejném prostoru, aby byla situace pro občany přehlednější.
Ministr zdravotnictví si za to může sám. „Méně je v tomto případě více,“ uvedla dále. Ministerská komunikace by podle Lebedové měla být hlavně jasně srozumitelná. „Když se odpovídá na více otázek, je pak snazší udělat chybu, kterou si někdo špatně vyloží,“ doplnila expertka.
I když premiér v září avizoval, že Prymula bude komunikovat minimálně, tedy ve středu a v pátek, kdy je semafor, je podle analýzy Newton Media vidět v médiích více než předseda vlády. Zatímco v prvním týdnu jeho funkce Prymulu zmiňuje 4921 článků, Babiše, který dosud v médiích kraloval, uvádí 4469 textů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab