„Tohle myslí Rohlík.cz opravdu vážně? Přijde mi to takové přemrštěné,“ divila se jedna z uživatelek sociální sítě X svému objevu na webové stránce online supermarketu Rohlík.cz, kde hroznové víno i s 33procentní slevou stálo 719,88 koruny. V přepočtu tak hrozny z Brazílie vyjdou na bezmála tisíc korun za kilogram.
Tohle myslí @rohlikcz opravdu vážně? ?? Přijde mi to takové přemrštěné. Nebo jsem jen neznalá? Poučte mě prosím. pic.twitter.com/Vhtpfhxpgt
— Broučkova ?? Veverka ?? máma Lišáka ?? (@KadlecVerca) April 7, 2025
Uživatelce na příspěvek odpověď poskytl oficiální účet společnosti Rohlík.cz a poučil ji o vzácnosti dané odrůdy hroznového vína z produkce dodavatele Kunratická stodola. „Chápeme, že cena může překvapit, ale odpovídá ceníku Kunratické stodoly, která si dlouhodobě drží vlastní standardy kvality i cen,“ uvedl Rohlík.cz s tím, že v ceně se může odrážet i to, že produkty dodavatele Kunratická stodola často pocházejí od menších farem dbajících na čerstvost, šetrné postupy a férové podmínky.
Dobrý den, chápeme, že cena může překvapit, ale odpovídá ceníku Kunratické stodoly, která si dlouhodobě drží vlastní standardy kvality i cen. Jejich produkty často pocházejí od menších farem, které dbají na čerstvost, šetrné postupy a férové podmínky, což se může odrazit v ceně.
— Rohlik.cz (@rohlikcz) April 7, 2025
„Odrůda hroznů Moscatel, kterou nabízíme, patří mezi nejlepší na světě a v Česku ji jinde nenajdete. Věříme, že tento přístup je důvodem, proč mají produkty Kunratické stodoly své místo u zákazníků,“ ujistil Rohlík.cz, že své zákazníky si hroznové víno za tisícovku najde. Aktuálně je již prémiové bílé bezpeckové hroznové víno odrůdy Moscatel v internetovém obchodu Rohlík.cz vyprodáno.
Odrůda hroznů Moscatel, kterou nabízíme, patří mezi nejlepší na světě a v Česku ji jinde nenajdete. Věříme, že tento přístup je důvodem, proč mají produkty Kunratické stodoly své místo u zákazníků. S přáním pěkného dne, Gabriela z Rohlíku
— Rohlik.cz (@rohlikcz) April 7, 2025
Lidé na X dále řeší i reklamace z Rohlíku.cz. Uživatel Martin například řešil případ rozbitých vajec. „Po kolika objednávkách s rozbitými vejci za sebou na Rohlík.cz dáváte reklamaci? Většinou máme po jednom, dnes dvě,“ ptal se na X.
Po kolika objednavkach s rozbitymi vejcemi za sebou na https://t.co/nBQk0mUHQI davate reklamaci?
— Martin Hubáček (@hubmartin) February 19, 2025
Vetsinou mame po jednom, dnes dve. Tak bude celkem zas 5 vajec, tak se nezlobte, refund. pic.twitter.com/GvoaIRCZfP
O svou zkušenost s reklamacemi na Rohlík.cz se podělil na X i uživatel Oliver. „Reklamace na Rohlík.cz jsou fajn, hned vám vrátí peníze. Nicméně informace o reklamaci se někam nepropíšou, kam mají a za dvě hodiny přijde dotaz k negativnímu hodnocení, prý co se nepovedlo?“ sdílel svou zkušenost, načež se mu Rohlik.cz omluvil za „chaos“ a za „zmatky“, za které si sype mouku na hlavu.
Reklamace na @rohlikcz jsou fajn, hned vám vrátí peníze. Nicméně informace o reklamaci se někam nepropíšou kam mají a za 2 hodiny přijde dotaz k negativnímu hodnocení, prý co se nepovedlo? cc:@tomcuprcz pic.twitter.com/jDbzTpliUX
— Oliver ? (@OliverFromCzech) April 14, 2025
V neposlední řadě uživatel sítě X René chtěl dát nákupu na internetovém supermarketu špatné hodnocení. „Když dám Rohlíku výjimečné špatné hodnocení za nákup, tak mi stejně napíše, že je nadšený z mého skvělého zážitku? Bug?“ nechápal uživatel, zda se stránka nesekla, když evidentně „skvělý zážitek“ neměl.
Když dám Rohlíku výjimečné špatné hodnocení za nákup, tak mi stejně napíše, že je nadšený z mého skvělého zážitku? Bug? @rohlikcz pic.twitter.com/QZS4LTUebW
— René Müller (@rnmllr) March 17, 2025
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Kratochvílová