Rohlik.cz a víno za 1000 Kč. „Jinde nenajdete. Může se odrazit v ceně.“ Lidé si začali stěžovat

16.04.2025 16:30 | Monitoring

Prémiové hroznové víno za 1 000 korun za kilogram vzbudilo na sociální síti X pozdvižení. I přes vysokou cenu je exkluzivní odrůda Moscatel od Kunratické stodoly na Rohlík.cz už vyprodaná a lidé mezitím začínají řešit reklamace.

Rohlik.cz a víno za 1000 Kč. „Jinde nenajdete. Může se odrazit v ceně.“ Lidé si začali stěžovat
Foto: Repro Youtube
Popisek: Reklama Rohlik.cz

„Tohle myslí Rohlík.cz opravdu vážně? Přijde mi to takové přemrštěné,“ divila se jedna z uživatelek sociální sítě X svému objevu na webové stránce online supermarketu Rohlík.cz, kde hroznové víno i s 33procentní slevou stálo 719,88 koruny. V přepočtu tak hrozny z Brazílie vyjdou na bezmála tisíc korun za kilogram.

Uživatelce na příspěvek odpověď poskytl oficiální účet společnosti Rohlík.cz a poučil ji o vzácnosti dané odrůdy hroznového vína z produkce dodavatele Kunratická stodola. „Chápeme, že cena může překvapit, ale odpovídá ceníku Kunratické stodoly, která si dlouhodobě drží vlastní standardy kvality i cen,“ uvedl Rohlík.cz s tím, že v ceně se může odrážet i to, že produkty dodavatele Kunratická stodola často pocházejí od menších farem dbajících na čerstvost, šetrné postupy a férové podmínky.

„Odrůda hroznů Moscatel, kterou nabízíme, patří mezi nejlepší na světě a v Česku ji jinde nenajdete. Věříme, že tento přístup je důvodem, proč mají produkty Kunratické stodoly své místo u zákazníků,“ ujistil Rohlík.cz, že své zákazníky si hroznové víno za tisícovku najde. Aktuálně je již prémiové bílé bezpeckové hroznové víno odrůdy Moscatel v internetovém obchodu Rohlík.cz vyprodáno.

Lidé na X dále řeší i reklamace z Rohlíku.cz. Uživatel Martin například řešil případ rozbitých vajec. „Po kolika objednávkách s rozbitými vejci za sebou na Rohlík.cz dáváte reklamaci? Většinou máme po jednom, dnes dvě,“ ptal se na X.

O svou zkušenost s reklamacemi na Rohlík.cz se podělil na X i uživatel Oliver. „Reklamace na Rohlík.cz jsou fajn, hned vám vrátí peníze. Nicméně informace o reklamaci se někam nepropíšou, kam mají a za dvě hodiny přijde dotaz k negativnímu hodnocení, prý co se nepovedlo?“ sdílel svou zkušenost, načež se mu Rohlik.cz omluvil za „chaos“ a za „zmatky“, za které si sype mouku na hlavu.

V neposlední řadě uživatel sítě X René chtěl dát nákupu na internetovém supermarketu špatné hodnocení. „Když dám Rohlíku výjimečné špatné hodnocení za nákup, tak mi stejně napíše, že je nadšený z mého skvělého zážitku? Bug?“ nechápal uživatel, zda se stránka nesekla, když evidentně „skvělý zážitek“ neměl.

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Alena Kratochvílová



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Proč nejsou demonstrace. Rakušane, rezignuj.“ Umělci k tragickému konci Šimůnkové

20:15 „Proč nejsou demonstrace. Rakušane, rezignuj.“ Umělci k tragickému konci Šimůnkové

„Byla završena strašná tragédie jedné rodiny. To, jak se k ní i k dalším pozůstalým po obětech „stát…