„Situace je pro všechny ekonomické subjekty velmi složitá, minipivovary jsou však na tom s ohledem na omezené možnosti prodeje ještě o něco hůře. A právě to je důvodem, proč jsme se rozhodli pomoci. Navíc minipivovary neodmyslitelně patří k naší regionální gastronomii a tím i kultuře,” uvedla ředitelka společnosti Regionální televize CZ, která program provozuje, Eva Stejskalová.
Televize již oslovila minipivovary skrze Českomoravský svaz minipivovarů. Zájemci o reklamní kampaň mohou televizi kontaktovat i sami.
Regionalnitelevize.cz se jako jediný celostátní tematický program od svého počátku věnuje regionálnímu zpravodajství a zajímavostem z moravských, českých a slezských regionů a zpravodajsky pokrývá všechny kraje České republiky. Vysílá od roku 2012.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový