Úvodem se Cílek vyjádřil, že máme vnitřní místo, kde věci hodnotíme v sobě, a vnější místo. „Politika je ale velká síla jako povodeň nebo sucho a posiluje to vnější místo, tedy pocit, že jsme předmětem v něčích rukách,“ míní Cílek. A jeho názorem je, že i když na nás média neustále chrlí zprávy o Trumpovi i Putinovi, měli bychom se raději učit hrát na kytaru.
Původní text ZDE
Setkání obou vrcholných politiků bylo podle Cílka druhem divadla. On si rád čte Trumpovy tweety, neboť podle jeho slov jde o dílka řady spisovatelů, kteří je vytvářejí. „Já se na tyhle zprávy koukám jako na jakési japonské čtyřverší haiku. Je to vycizelované a média na to skočí, přestože nic pořádného neřekne. Navíc ta zpráva je geniálně krátká, takže se dá ukázat a komentovat,“ sdělil.
Závěrem pak zkonstatoval, že žijeme v době politického marketingu, čemuž je potřeba se nějak bránit. „Ve společnosti musí vzniknout poptávka po něčem novém. Já se na to dívám tak, že reklama a marketing cíleně ničí radost z běžného života,“ uzavřel.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef