Nebo snad naši spoluobčané trpí ztrátou paměti? Je přece všeobecně známo, že v televizi se pravdivé informace z této oblasti dozví asi tak z deseti procent. Zbytek je cílená propaganda, která ho přesvědčuje o tom, že má ve volbách podporovat právě ty politické subjekty, které mu nejvíce škodí.
Pro ukázku uvádím odkazy na dva politické subjekty, které se prezentují před občanem. Jeden vzpomíná na své kroky v uplynulém volebním období a ten druhý prezentuje své cíle v případě, že ho občané ve volbách dostatečně podpoří. Ten první ještě žádný program nezveřejnil a tak není jasné, zda chce něco prospěšného pro občany dokázat v případě zisku poslaneckých mandátů.
Pozoruhodné přitom je, že ten první politický subjekt má již vítězství ve volbách v kapse. Alespoň z masážních volebních průzkumů to opakovaně plyne. Jeho preference jsou tedy dány vírou respondentů a ne jejich znalostmi a zkušenostmi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV