Jedině že by zase nastoupily profesionální počty. Jeden expert, který o sobě dokonce tvrdil, že je zkušební komisař, nedávno napsal, že se žák při zkoušce nevěnoval plně řízení, protože se také podíval do zpětného zrcátka!? To už je ovšem za hranou. Naopak se dříve vyhazovalo od závěrečné zkoušky, jestliže zkušební komisař viděl, že žák nesleduje ve zpětných zrcátkách provoz kolem sebe a za sebou. Asi to bude tím, že je "jiná doba". A nebo také tím, že dříve byli zkušební komisaři policisté. A vydávali nejen řidičské průkazy, ale také občanské průkazy, pasy, technické průkazy, prováděli STK a schvalovali homologaci vozidel.
Prostě profesionálové. A další expert zase napsal, že byl přítomen v autě, když jeho syn absolvoval závěrečnou zkoušku. Prý řidič protijedoucího autobusu "vyškolil" zkušebního komisaře, protože jim bliknutím světel dal přednost. Co k tomu dodat? Je přece naprosto nepřípustné, aby při závěrečných zkouškách byla přítomna cizí osoba. Navíc za bliknutí světel - odborně dání světelného klaksonu - se také vyhazovalo od zkoušky. Zkušební komisaři prohlašovali, že vyhláška platí pro každého, a nikdo si ji nesmí upravovat podle svého. Jen pro informaci - dání přednosti světelným klaksonem zavedli v šedesátých letech minulého století řidiči autobusů pražské MHD. Ono to v podstatě není dání přednosti, ale pouze separátní pokyn, že řidič může jet.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV