Miroslav Kulhavý: Stejně jako ČT, tak i u soudu ve věci šátků se jen "klouže po povrchu" islámu

03.11.2016 20:29 | Zprávy

Byl jsem do přestávky u soudu s ředitelkou zdravotní školy paní Ivanky Kohoutové a mám-li to říci jedním slovem, tak mně nenapadá jiné než ubohost.

Miroslav Kulhavý: Stejně jako ČT, tak i u soudu ve věci šátků se jen "klouže po povrchu" islámu
Foto: hns
Popisek: Fotokoláž.

Nejen že u tak významné instituce nešly mikrofony a přes hučící ventilaci bylo velmi špatně rozumět, ale především koktavá a plytká úvodní řeč obžaloby udělala z ostře sledované kauzy provincionální sešlost. Ani obhájce se moc nevyznamenal. Konečně je islám prostřednictvím šátků před soudem a využití příležitosti téměř žádné. Pokud se muslimka ohání vírou, není od věci se ptát: čemu vlastně věříte, Vy těžce diskriminovaná; také byste, byla-li by příležitost, vyměnila, tak jako 50% muslimů v Evropě, demokratická pravidla za šárii?!!

Přicházejí k nám muslimové z různých konců světa a to především z islámských zemí a není přece možné u nás vyznávat stejnou náboženskou ideologii jako v jejich mateřských destinacích! S připomenutím slov současného tureckého lídra Erdogana, že islám je jen jeden, se stále více dere na povrch dlouholetá a neřešená otázka evropské verze islámské víry, která by byla v souladu s evropským právem.

U soudu, ale hlavně následně v ČT 24 se různí řečníci oháněli LZPaS, zvláště články o náboženské svobodě a argumentovali, že školní řád nemůže být nad zákon, tedy že jakákoli odchylka od svobody vyznání musí být učiněna zákonem. Ale vždyť my takový zákon máme!!! Zák. 3/2002 § 5, týkající se omezení svobody vyznání, lépe řečeno omezení těch církví, které naplňují některý z bodů pod § 5. Nikdy se tato problematika v ČT neotevřela a je hodně dobrých důvodů tak učinit, protože základní islámská nauka zjevně některý z bodů  § 5 naplňuje.

Pak je na místě se ptát, zda každý šátek, každý muslimský projev, ať už oblečením nebo rétorikou na veřejnosti není propagací víry, která operuje s nenávistí vůči jinověrcům a nevěřícím, vyzývá k trvalému boji proti jiným náboženstvím a  návody k násilí. Pan ministr Herman by se měl méně zabývat tím, jak podrazit českou diplomacii a snažit se o nápravu  v jeho odboru registrace církví, kde udělení I. stupně registrace ÚMO je výsměchem právě zmíněného § 5. (třeba i zákonem, když z jeho funkce retroaktivita není možná, jak mně odpověděl) Za vše jen jeden nekřiklavější příklad z povinné charakteristiky víry, jak řeší rovnost pohlaví: " Ženy a muži mají stejnou duši."  a takových "estrádních" souvislostí je tam více.

Když se zde objeví sekta, která bude mít ve znaku třeba desetihlavého krokodýla a na krku několik obojků jako oprátky a bude propagovat ten nejtvrdší rasizmus, bude zakázána. Jakákoli další propagace jejích myšlenek včetně oblečení bude stíhána. Proč to neplatí u islámu?! Řada směrů v islámu se vrací ke kořenům, k Mohamedovi a vlastně do doby expanze, s mnoha milióny mrtvých, nucených konverzí.

Budeme-li se v celé Evropě bavit jen o oblečení žen, nic nevyřešíme. Muslimové musí přijít s takovou verzí své víry, která bude v souladu s evropským právem. Jako hrůzostrašný příklad německé podlézavosti islámu jsou udělené pokuty rodičům za to, že zakázali svým dětem návštěvu mešity. Takto se s muslimy nebaví správce země s právem tvorby zákonů, ani jako rovný s rovný, ale jako podřadná lůza, která jen islámu umetá cestičku k evropskému chalifátu.

Prohlásit nějaké texty za platné od věky věků, které zjevně v některých verších se vztahují k tehdejším aktuálním událostem a navíc některé další čiší zjevnou nelogikou a historickými omyly, je sice mana pro konzervativce a pro ty, kteří hlásají návrat k Mohamedovi, tedy do středověku, ale není možné tento islám vyznávat v Evropě.

Miroslav Kulhavý

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

očkování

Vážený pane doktore, ráda bych využila možnosti se vás zde zeptat na jednu věc. Když se nechám očkovat proti černému kašli, znamená to, že ho nemůžu dostat nebo je to jak s vakcínou proti covidu? A ještě na jak dlouho mě případně očkování proti nákaze ochrání? A když už jsem nakousla téma covid, pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Dufek: Optimismus na konci roku mírně opadá

10:17 Petr Dufek: Optimismus na konci roku mírně opadá

Z dnes zveřejněného konjunkturálního průzkumu mapujícího nálady mezi firmami a spotřebiteli vyplývá,…