Radomír Silber: Proč tým Karla Schwarzenberga utajuje výdaje na reklamu v ČTK

23.01.2013 22:10 | Zprávy

Karel Schwarzenberg v rozporu s etikou volební kampaně využívá ve volební kampani k masivní volební reklamě a agitaci za úplatu web veřejnoprávního zpravodajského média - ČTK www.ceskenoviny.cz

Radomír Silber: Proč tým Karla Schwarzenberga utajuje výdaje na reklamu v ČTK
Foto: Hans Štembera
Popisek: Karel se pomalu, ale jistě zařadil na druhé místo za Miloše Zemana

Tým Karla Schwarzenberga a ČTK ani na opakované žádosti, podané poprvé dne 21. ledna 2013, nesdělily, jakou částku za volební podporu Karla Schwarzenberga ČTK obdržela a zda jde o legální prostředky evidované na účtech kandidáta Schwarzenberga. ČTK odmítla poskytnout informaci o výši obdržených plateb i o tom, za jakých podmínek reklamu kandidátovi poskytuje. Šéfredaktor zpravodajského serveru ČTK Karel Petrák pouze sdělil, že u ČTK "bylo objednáno celkem 800 tisíc impresí reklamního sdělení ve prospěch kandidáta Karla Schwarzenberga" a že objednatelem byla firma Allegro Group.

Volební tým Karla Schwarzenberga i tiskové oddělení tohoto volebního týmu na otázku položenou opakovaně 21. a 22. ledna 2013 "zda financování reklamy v ČTK je součástí legálních plateb a výdajů na volební kampaň pana Schwarzenberga, v jaké ceně a v jakém rozsahu byla takto masivní reklama na kampaň na webu ČTK z legálních zdrojů kampaně uhrazena a zda médium veřejné služby ji poskytuje za podmínek a cen na trhu obvyklých" nijak nereagoval. Ani po telefonických urgencích provedených dne 22. a 23. ledna, naposledy i na tiskovém oddělení volebního týmu K. Schwarzenberga a u paní Petry Kouřimské, Karel Schwarzenberg a jeho volební tým odpověď neposkytli. Volební tým K. Schwarzenberga neposkytl odpověď ani na opakovaný dotaz ve znění: "Protože podle sdělení ČTK neobjednával ve prospěch kandidáta tuto reklamu kandidát osobně, prosím i o informaci, kdo dohodu s ČTK o poskytnutí prostoru pro politickou reklamu v tomto veřejném médiu uzavřel a jakým postupem probíhá hrazení plateb a kde se objevují údaje o částkách ve zveřejňovaných údajích o nákladech vydaných na volební kampaň."

Dotazy šéfredaktoru zpravodajského serveru ČTK a generálnímu řediteli ČTK a volebnímu týmu a tiskovému oddělení K. Schwarzenberga zadal a ani po opakovaném odkazu na veřejný a novinářský zájem požadované informace neobdržel Radomír Silber, Ph.D.,

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Názory, ParlamentniListy.cz

Jiří Čunek byl položen dotaz

Podle čeho soudíte, že je slovní hodnocení slabost?

Vždyť přeci i to může být negativní a neřekne slovní hodnocení mnohdy víc než samotná známka? A když jste u těch negativních emocí u dětí, nemyslíte, že jich denně zažívají dost i bez nějakých známek?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ivo Strejček: Putin, Musk i Merkelová aneb Německo v předvolebním varu

11:24 Ivo Strejček: Putin, Musk i Merkelová aneb Německo v předvolebním varu

Denní glosa Ivo Strejčka