Pane prezidente, zaregistroval jste v posledních dnech skandály, kterým čelí vedení zpravodajství České televize? Vyšlo najevo, že si veřejnoprávní televize objednala PR služby za 10 milionů u firem, z nichž jednou je Bison & Rose, což je agentura známá z napojení na vrcholné politiky ČSSD. A v nejužším vedení „Bizonů“ je také Jana Lutonská, žena zástupce šéfa zpravodajství ČT. Televize ale jakýkoli střet zájmů odmítá. Co o případu soudíte?
Můj obecný názor, který se týká jakékoli firmy včetně České televize, je, že marketing nemůže nahradit špatnou kvalitu. Jinými slovy, když výkony České televize, která by měla být veřejnoprávní, objektivní, nezávislá a vyvážená, jsou podle mého názoru velmi špatné kvality, tak sebelepší agentura a sebelepší PR to nenahradí. Je to něco jako potravinová konzerva se zkaženým masem.
A kromě toho, já jsem zaregistroval jiný, daleko větší skandál, o kterém jsme spolu myslím ještě nemluvili, a to je 4:0 u americké volební noci, že. Jestliže má být diskuse, kde jsou dva a dva stoupenci jednoho a druhého kandidáta a ve skutečnosti jsou tam čtyři stoupenci Hillary Clintonové a ani jeden stoupenec Donalda Trumpa, tak co to je jiného než zkažené maso v hezké konzervě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka