Nároky lidí na pojišťovnictví rostou. Spokojenost klientů je pro nás klíčová, říká krajská ředitelka České pojišťovny Dolanská

23.05.2016 10:16 | Zprávy

ROZHOVOR Krajská ředitelka České pojišťovny pro Prahu II Šárka Dolanská pro ParlamentníListy.cz vyvrací zavedené stereotypy o odvětví pojišťovnictví a zmiňuje i některé nové produkty, které nejstarší český pojišťovací ústav nabízí. To ale nejsou zdaleka všechna témata, která v rozhovoru zmiňuje.

Nároky lidí na pojišťovnictví rostou. Spokojenost klientů je pro nás klíčová, říká krajská ředitelka České pojišťovny Dolanská
Foto: Archiv ŠD
Popisek: Mgr. Šárka Dolanská, krajská ředitelka České pojišťovny Praha II

V pojišťovnictví máte již značné zkušenosti. Jak dlouho se v oboru pohybujete? A jak jste se k tomuto odvětví vlastně dostala?

V pojišťovnictví se pohybuji už přes 25 let a moje začátky u České pojišťovny byly vlastně náhoda. Nelíbilo se mi v mých 18 letech na vysokoškolských technických studiích a hledala jsem změnu. Protože jsem z malého městečka a gymnázium jsem studovala na Mělníku, vedly moje kroky nejprve na Mělnické náměstí, kde jsem zacílila na školský úřad v domnění, že bych mohla třeba učit… Co čert nechtěl, bylo úterý a neměli úřední den… No a hned vedle školského úřadu tehdy stála Česká pojišťovna, kde, jak jsem zjistila, hledali „šikovné lidi, jako jsem byla já“.

Můžete říci, co vás právě na této sféře zaujalo nebo proč jste si řekla „ano, v tomhle chci pracovat“?

Na začátku mě upřímně zaujalo to, že jsem Českou pojišťovnu zajímala i jako student bez praxe. Po pár školeních jsem pochopila, jak velký závazek je pracovat v pojišťovnictví. Možná to bude znít nadneseně, ale já to tak už 25 let vnímám – naše práce je posláním. Pokud svoji práci děláme dobře a vyslechneme klienta, jeho přání, jeho sny, představy o jeho budoucnosti, ale také obavy a to, co si nese na svých bedrech, můžeme mu v kritických okamžicích jeho života skutečně pomoci. Tím, že mu poskládáme řešení na míru, přesně tak, a ne jinak. Postupem času mě moc bavilo z pozice pojišťovacího poradce postoupit i na posty další, kde jsem již řídila menší či větší týmy a předávala svoje načerpané zkušenosti. Lidi vždy více baví, když je vede člověk, který si jejich pozicí prošel.

Běžní lidé mají mnohdy o pojišťovnách a pojišťovnictví zkreslené představy ve smyslu, že je to nudná záležitost, úředničina. Tento názor, předpokládám, nesdílíte. Jak byste svůj obor přiblížila širší veřejnosti?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: rp

Jan Kuchař byl položen dotaz

Peníze nechybí přeci jen ve školství

Ale snad všude. Policisté, hasiči, lidé v sociálních službách...ti všichni by si zasloužili přidáno. A co pro ně udělala vaše vláda?! Když už něco ,,děláte" tak jen to, že své povinnosti přenášíte na obce a města.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

,,Berte to jako ironii.” Zeman o kandidátu Lipavském a tajných službách

4:44 ,,Berte to jako ironii.” Zeman o kandidátu Lipavském a tajných službách

Mám hlubokou nedůvěru k českým tajným službám a k jejich posilování, odmítá exprezident Miloš Zeman …