Můžete nám říct něco k Vašemu případu údajného krácení daně?
No on to žádný můj případ hlavně není. Naše společnost byla před lety oslovena brněnskou firmou pana Michala Pavlíka, automobilového závodníka, s nabídkou prezentace značky naší společnosti v zahraničí. Pravidelně investujeme do reklamy a tato nabídka byla pro nás zajímavá především proto, že se jednalo právě o prezentaci v zahraničí, kam jsme v té době směřovali náš obchodní zájem. Tak jsme spolupráci uzavřeli.
Vy jste si svého dodavatele reklamy nijak neprověřovali?
V době uzavření spolupráce s panem Pavlíkem, stejně jako i dlouho poté, nám nebyly známy žádné okolnosti, které by nás jakkoliv znejišťovaly. Navíc se jednalo o přímý kontrakt a brněnskou firmou, tedy bez prostředníků, bez agentur. Pan Pavlík byl Brňák stejně jako my, navíc prokazatelně v zahraničí působil. Od spojení naší značky s úspěšným závodníkem jsme si slibovali nejen prezentaci, ale také posílení naší image.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový