S druhou vlnou pandemie jste znovu s kolegy právníky a dalšími odborníky otevřeli takzvanou Koroporadnu, která pomáhá lidem se vším možným, co je během koronavirové krize potká. Jak se liší počet telefonátů a e-mailů oproti jaru, kdy jste vyřídili přes 6 000 telefonátů?
Druhá vlna pandemie i dotazů je jiná, klidnější. Na jaře byla spousta lidí v šoku a potřebovala velmi rychle poradit. Ve druhé vlně jsou již tazatelé poučenější, dotazů chodí méně, jsou složitější a více než na právní problematiku se zaměřují na duševní stav.
Péče o děti, ošetřovné, úrazy… to byly nejčastější dotazy, se kterými se na vás volající obraceli. Mění se i tato témata, se kterými lidé potřebují v této době pomoci? Jak?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Zuzana Koulová