Podle marketéra Martina Jaroše je tato krize i příležitostí některé věci vylepšit. Jaroš sepsal 12 bodů, mezi kterými je na 2. místě uveden návrh, aby bohatí platili výrazně větší daně (i procentuálně, nejen absolutně). On sám se k tomu prý hlásí. Je to dobrý a realizovatelný nápad? A ti bohatí, nevzali by pak spíše „kramle“ jinam? Pro ně nebude problém si zařídit občanství v daňovém ráji...
To jsou takové obecné fráze a floskule. Říkat, že krize je příležitost, zní dobře, ale nikdo se z toho nenají. Pan Martin Jaroš má politické ambice. Říká líbivé řeči a snaží se tím vlísat do přízně lidí. Ve skutečnosti to však zřejmě nebude mít moc dobře promyšlené. Myslím, že by marketéři neměli měnit daňový systém. To je práce pro ekonomy.
V evropských zemích se kvůli zastaveným ekonomikám začalo propouštět a už se diskutuje o opatřeních, která by bylo dobré zavést. Jedním z návrhů je idea tzv. nepodmíněného příjmu, tedy zjednodušeně řečeno, každý občan by dostával určitou finanční částku „za nic“. Je to podle vás rozumný nápad, třeba jako dočasné opatření? K čemu by to vedlo?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Marek Korejs