Ta si z veletrhu odnesla jedno významné ocenění, a to za prezentační kampaň Východočeskej svět, která v rámci celorepublikové konkurence získala třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace. Veletrh je pro návštěvníky otevřen až do neděle.
„Přestože v rámci každoročních statistik vychází náš kraj jako nejméně navštěvovaný, což je však dáno způsobem, jak je tato statistika koncipována, tak děláme společně s naší Destinační společností Východní Čechy maximum, abychom náš kraj návštěvníkům zatraktivnili. Nemáme Karlštejn, Pražský hrad nebo Lednicko-valtický areál, ale chceme prezentovat to nejlepší z našeho kraje, a to jak pro domácí, tak zahraniční návštěvníky. Proto například i v letošním roce budeme pokračovat v oblíbených letních jízdách parních vlaků, rozvíjíme tvrz Bouda na Králicku, ale investujeme také do Zámku Pardubice či Winternitzových automatických mlýnů, které se z mého pohledu stanou klenotem krajského města. Kromě investiční činnosti jsme však aktivní také na poli prezentace a snažíme se vymýšlet neotřelé kampaně, které zaujmou,“ uvedl hejtman Martin Netolický.
Takovou kampaní je projekt Východočeskej svět, se kterým Destinační společnost Východní Čechy uspěla také v celorepublikovém srovnání a na veletrhu si odnesla třetí místo v kategorii Inovativní marketingová komunikace.
„V rámci kampaně se snažíme turisty z celé republiky zaujmout jedním z hovorových jazykových specifik části našeho kraje. Proto náš Východočeskej svět zahrnuje Veselej kopec, Králickej Sněžník, Pardubickej zámek, Visutej most nebo Kladrubskej hřebčín. Původně nápad vznikl téměř jako vtip, který se ale rozvinul do kampaně, kterou ocenila i odborná porota, což nás samozřejmě těší. Důležitější však je, že na ni velmi kladně reagují také návštěvníci z jiných částí republiky, protože právě ona koncovka je velmi dobře zapamatovatelná,“ uvedla ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy Alena Horáková.
Pardubický kraj se v letošním roce na veletrhu prezentoval samostatně.
„V letošním roce se jako Pardubický kraj a Destinační společnost Východní Čechy představujeme poprvé samostatně bez Královéhradeckého kraje, který zvolil jinou formu propagace. Pro nás je podstatné, že všechny klíčové značky a projekty zůstávají naší destinační společnosti a můžeme je dále rozvíjet. Snažíme se být velmi aktivní také na poli přeshraničních projektů s Polskem, jelikož polská klientela tvoří významný podíl v rámci zahraničních návštěvníků našeho regionu,“ uvedl radní Pardubického kraje pro oblast cestovního ruchu Alexandr Krejčíř.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV