„Hejtman Petera v dopise ministrovi dopravy konečně přiznal, že nemá žádný plán. Pokud Praha zakáže vjezd kamionů delších 12 metrů do metropole a pan hejtman omezí vjezd na krajské silnice, budou muset kamiony asi přenášet. Celý dopis na mne působí pouze jako snaha zastřít vlastní selhání a neodpovědnou hru s občany Středočeského kraje,“ dodává Martin Kupka.
Hejtman Miloš Petera společně s radním Dolínkem žádají ministra Ťoka v souvislosti s variantou 511 pražského okruhu o urychlené nové posouzení vlivu na životní prostředí (EIA). Faktem ovšem je, že i za předpokladu rychlého zahájení výstavby bez hrozby žalob nelze očekávat dokončení projektu dříve, nežli za osm let. Ostatně tak o tom hovoří i ŘSD. Co se bude dít na středočeských silnicích do té doby, hejtman zřejmě neřeší.
„Ministr dopravy Ťok měl pana hejtmana Peteru ujistit, že připravuje řešení zajišťující minimální zpoždění. Když se ale podívám na dosavadní výkony pana ministra Ťoka, například v případě nového výběrčího mýta, tak mám vážné obavy, že dokončení projektu v horizontu osmi let je velmi pozitivní odhad. Pro občany ovšem s negativními důsledky,“ říká předseda ODS ve Středočeském kraji Jan Skopeček.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV