Celková rozloha expozice České republiky činí v tomto roce 250 m2 a kromě agentury CzechTourism zde bude svou nabídku prezentovat celkem 22 vystavovatelů z řad regionů i komerčních subjektů. Jedná se zejména o cestovní kanceláře a touroperátory, nechybí ani několik převážně pražských hotelů a hotelových řetězců.
Návštěvníci berlínského veletrhu budou moci poprvé spatřit novou výstavní expozici České republiky, se kterou se agentura CzechTourism zúčastní vybraných domácích a zahraničních veletrhů v letech 2015 – 2017. Kromě toho je pro ně připraven také bohatý doprovodný program, který je zaměřený zejména na prezentaci nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji – ať už ve formě hokejového simulátoru, či fotokoutku, ve kterém se mohou příchozí vyfotit s voskovou figurínou Jaromíra Jágra, kterou pro veletrh zapůjčilo pražské muzeem voskových figurín Grévin.
Druhý den veletrhu proběhne v prostorách expozice slavnostní koktejl pro odbornou veřejnost, který je již tradičně spojený s předáváním ocenění významným partnerům zahraničního zastoupení agentury CzechTourism v Berlíně. Cenu CzechTourism Award získávají partneři, kteří se významnou měrou v předešlém roce spolupodíleli na podpoře a propagaci České republiky.
„I přes svůj spíše symbolický charakter, má ocenění pro partnery prestižní význam. Řada v minulosti oceněných subjektů i českých regionů se k ocenění v daném roce veřejně hlásilo. Předání CzechTourism Award má pochopitelně i význam pro nás, protože tímto veřejným gestem poukážete na něčí dobrou práci a to ve většině případů upevní již tak dobré vztahy s obchodními partnery,“ uvádí Jiří Rosenkranz, ředitel zahraničního zastoupení CzechTourismu v Berlíně.
„Německo je pro Českou republiku v oblasti příjezdového cestovního ruchu dlouhodobě nejdůležitějším zahraničním trhem. V roce 2014 do ČR přijelo téměř 1.6 milionů německých turistů, což je bezmála 20% všech zahraničních turistů cestujících do Čech. Jde o nejvyšší počet příjezdů od roku 2007. Role klíčového a stabilního trhu byla SRN potvrzena v loňském roce také s ohledem na kolísající počty turistů z Ruska,“ dodává Jiří Rosenkranz.
Němečtí turisté se zajímají kromě Prahy i o další česká města. Obecně městská dovolená se řadí ve své popularitě u návštěvníků z Německa hned za dovolenou trávenou u moře. Němci navštěvují ve velké míře prakticky všechny české regiony a věnují se aktivní dovolené a poznávání celé ČR. Díky zesílené propagaci a medializaci v předchozím roce je v roce 2015 patrný velký nárůst zájmu o Plzeň – Evropské hlavní město kultury.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva