Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Hradci Králové je čtvrtým z východočeských Zákaznických center, které bylo vytvořeno podle moderních požadavků na design i na funkčnost a ve finále je v něm vše uspořádáno tak, jak si přáli sami klienti. Tím prvním bylo Zákaznické centrum v České Třebové, následovalo Zákaznické centrum v Pardubicích a v Trutnově.
„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Zmodernizované centrum v Hradci Králové má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“
Zákaznické centrum ČEZ v Hradci Králové najdete na adrese Riegrovo náměstí 1493, nedaleko vlakového nádraží v centru města a je otevřeno od pondělí do čtvrtka od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 16 hodin. „V novém roce, nové zákaznické centrum.Pro naše zákazníky otevíráme moderní zákaznické centrum, kde na se na Vás těší odborně proškolený a příjemný personál, WiFi i káva zdarma,“ říká Jan Macek, vedoucí obchodního týmu Zákaznického centra v Hradci Králové.
Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro pracovníky. Nová podoba umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. A pokud bude muset někdo chvíli čekat, než se dostane na řadu, má k dispozici wi-fi připojení a kávu zdarma.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva