Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou

10.06.2022 18:47 | Tisková zpráva

Český rozhlas Radiožurnál obměňuje v rámci rozsáhlé marketingové kampaně svoji vizuální identitu. Jejím cílem je vytvořit dlouhodobý vizuální styl nejposlouchanějšího rádia v České republice a přiblížit se i k mladším posluchačům. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

Český rozhlas Radiožurnál přichází s novou vizuální identitou
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Komunikační strategie nové identity Českého rozhlasu Radiožurnál reflektuje potřeby značky s ohledem na rozlišné cílové skupiny. Výrazným grafickým prvkem klíčového vizuálu je displej, ohnisko a fokus, které provázejí současnou dobu digitální společnosti. Metaforou tyto objekty zdůrazňují, že stanice veškeré informace přináší pod drobnohledem,“ uvedl Jiří Malina, ředitel Marketingu a digitálních služeb.

Základní narativ vizuální komunikace reflektuje charakter Radiožurnálu. Zpravodajská stanice přináší informace v denním proudu, v detailu i v celku, lokální i globální, domácí i zahraniční, v jasném přehledu a v souvislostech.

„Radiožurnál potřebuje univerzální a přímočarou architekturu značky. Zároveň nelze opomenout důležitý faktor identifikace posluchačů s brandem samotným. Zvolili jsme proto takovou vizuální komunikaci, která reflektuje zaměření stanice. Nový vizuální styl evokuje optický zoom, dalekohled, periskop či mikroskop, který znázorňuje detailní zaměření stanice na informace. Grafické i obsahové prvky jsou modulární jako stavebnice, takže je lze upozadit nebo naopak zvýraznit podle typu cílové skupiny,“ doplnil František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu.

Pro první část kampaně zachytil fotograf Benedikt Renč moderátorské osobnosti zpravodajské stanice - Lucii Výbornou, Jana Pokorného, Petra Krále, Matěje Skalického a Markétu Chaloupskou s investigativním týmem, jejichž rozhlasová práce se dlouhodobě těší vysoké popularitě. Kampaň také poukazuje na to, že stanice posluchačům zpříjemňuje každý den a můžou ji poslouchat kdekoliv, v zaměstnání, při jízdě v autě, i při trávení volného času.

Nový vizuální styl se představí po celé České republice v marketingové kampani zahrnující outdoor nebo online i print. Claim Radiožurnálu „Každý den s Vámi“ zůstává i nadále neměnný. Nový vizuální styl vznikl v Oddělení marketingu Českého rozhlasu. Autorem je František Novotný z Grafického studia Českého rozhlasu. Komunikaci značky zajišťuje brand manažerka Českého rozhlasu Radiožurnál Vladimíra Neřoldová.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Krutáková byl položen dotaz

Jak bude to zálohování fungovat v praxi? A je to už definitivní věc?

Dobrý den, to budu muset pet lahve nebo plechovky vracet v původním stavu, tzn. nesešlapané apod.? Někdo tvrdí, že budou muset dokonce mít i etiketu. To jako fakt? Proč se ptám na tu deformaci, jestli je to tak, tak nevím, kde je mám skladovat a vůbec mi celý ten systém záloh přijde nesmysl. Podle m...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Šumavské lesy jsou pestřejší - přibývá stromů velkých dimenzí

7:31 NP Šumava: Šumavské lesy jsou pestřejší - přibývá stromů velkých dimenzí

Šumavské lesy se mění. Díky bezzásahovosti, ale i jedinečnému přístupu k péči o lesy, prospívají. Zv…