Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu

08.12.2014 10:55 | Zprávy

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a bude pokrývat všechny typy médií. Poběží od prosince do února.

Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru. Autorem kreativy je Adéla Knajzlová. Podrobné informace ke kampani je možné získat na webu Českého rozhlasu.


 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Jak přesně si to vyvlastnění představujete?

A byť je to mířeno proti Rusům, není paradox, že přesně tohle dělali oni? Fakt myslíte, že je to demokratický nástroj?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

7:14 VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

Listopad je tradičně věnován mužům a jejich zdraví. V tomto měsíci si řada mužů nechává narůst knír …