DPP dočasně odstaví z provozu kloubové nízkopodlažní autobusy City Bus – Euro 3 a Euro 4

04.12.2015 13:39 | Zprávy

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) odstaví dočasně z provozu všechny nízkopodlažní kloubové autobusy KbN City Bus – Euro 3 a Euro 4. Celkem 47 autobusů projde mimořádnou kontrolou v souvislosti s nedávnými požáry dvou autobusů tohoto typu.

DPP dočasně odstaví z provozu kloubové nízkopodlažní autobusy City Bus – Euro 3 a Euro 4
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Kontrolu budou provádět vybraní speciálně proškolení pracovníci DPP a zaměří se při ní především na motorovou část autobusů. Následně rozhodnou o opravě případných zjištěných závad. Před opětovným nasazením zpět do provozu bude po případných opravách provedena další kontrola tak, aby byla zajištěna maximální bezpečnost cestujících a bylo zamezeno opakování nedávných incidentů.

„Toto mimořádné dočasné protipožární opatření jsme se rozhodli přijmout jako důsledek dvou událostí v předešlých dnech. Bezpečnost cestujících i našich zaměstnanců je pro nás na prvním místě, proto nebudeme vybrané typy autobusů City Bus nasazovat zpět do provozu až do chvíle, než projdou důkladnou kontrolou. Intenzivně pracujeme na zjištění příčiny,“ uvedl Jaroslav Ďuriš, generální ředitel a předseda představenstva DPP.

O výsledcích mimořádné kontroly autobusů bude společnost dále informovat po jejím dokončení.

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s. je největším dopravcem zajišťujícím městskou hromadnou dopravu v České republice. Obsluhuje celkem 148 autobusových linek, dále 22 denních a 9 nočních tramvajových linek a 3 linky metra. K 1. 1. 2015 bylo ve vlastnictví společnosti 1 194 autobusů, 922 tramvajových vozů a 730 vozidel metra. Společnost ročně přepraví více než miliardu osob a ujede cca 167 000 000 kilometrů. Podnik má k 1. 1. 2015 celkem 10 799 zaměstnanců, z toho 4 191 tvoří řidiči MHD. Jediným akcionářem Dopravního podniku je hlavní město Praha, množství dopravních spojů a zadání pro jízdní řády v Praze určuje společnost ROPID (Regionální organizátor Pražské integrované dopravy). Více informací o Dopravním podniku naleznete rovněž na http://www.dpp.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Myslíte, že zvýšení trestů pro pašeráky stačí?

Podle mě jsou téměř nepostižitelní, protože se je málokdy podaří vůbec chytit. Ale když jste toto téma nakousla, tak jaké tresty jim hrozí teď a jaké navrhujete? A máte taky nějaký účinný plán, jak ochránit naše hranice? A co si vůbec myslíte, že teď bude, když Asadův režim padl? Je to dobře nebo ne...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas provedl změny v distribuci tří regionálních stanic v digitálních sítích DAB+ vysílačů

22:08 Český rozhlas provedl změny v distribuci tří regionálních stanic v digitálních sítích DAB+ vysílačů

Český rozhlas společně se společnostmi RTI cz, s.r.o., a TELEKO digital, a.s., provedl ve čtvrtek 19…