Vycházíme vstříc poptávce soutěžících, jejichž účtenka nebyla zařazena do slosování, po konkrétním zdůvodnění jejího nezařazení. Nově budou vědět důvod nezařazení nejen bezprostředně po její registraci, nebo v rámci emailové zprávy (pokud zadali e-mail), ale také tyto podrobnější informace naleznou přehledně ve svém hráčském účtu v záložce „Moje účtenky“. Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno pravidlo „1 účtenka od 1 obchodníka v 1 den“. Podrobnější informace budou mít soutěžící také u účtenek, které ještě čekají na ověření.
Chybně zadané údaje z účtenky půjdou snadněji opravit. Stačí totiž opravit pouze tu část, v níž hráči udělali chybu. Ostatní údaje z účtenky zůstanou ve formuláři vyplněny a nebude nutné je zadávat znovu.
Při registraci účtenky se nebude již zadávat DIČ obchodníka. Tato položka tak z registračního formuláře zcela zmizí. Pravidlo, že z účtenek vystavených od jednoho obchodníka v jeden den lze zaregistrovat pouze jednu, zůstane zachováno. Jeho dodržování bude kontrolováno pomocí vnitřních kontrolních mechanismů.
Mobilní aplikace na platformách Android a IOS dostanou nový modernější vzhled a lepší funkcionalitu. Pokud mají soutěžící nastavenou automatickou aktualizaci, nemusí se o nic starat. V opačném případě si aplikaci sami zaktualizují na Google Play, nebo Appstore.
Soutěžící budou mít také možnost zrušit zasílání e-mailových oznámení o zaregistrování či nezařazení účtenky do slosování. Upozornění o změnách v hráčském účtu nebo informace o výhře jim ale budou e-mailem zasílány i nadále.
Více informací na www.uctenkovka.cz
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva