Cílem podpory dopravních podniků je oslovit co nejvyšší počet lidí v ulicích měst. „Jedná se o další společný projekt pod záštitou Sdružení dopravních podniků ČR. Jsme rádi, že jsme svou troškou do mlýna mohli pomoci organizátorům tohoto projektu, kteří odvádí úžasnou a záslužnou práci,“ říká Michal Kraus, předseda SDP ČR a předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků, a. s.
Tentokrát se zapojilo 13 dopravních podniků a celý listopad budou k vidění kníry na vozech v Praze, Plzni, Ostravě, Karlových Varech, Brně, Pardubicích, Ústí nad Labem, Liberci, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Zlíně, Olomouci a Mostě. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku, ale knír se objeví na čelech několika stovek autobusů či tramvají, na letácích ve vozech, na CLV v ulicích měst či obrazovkách ve vozech a zákaznických centrech dopravních podniků. Komunikace poběží i na jejich webových stránkách a sociálních sítích.
Kromě oslovení veřejnosti vyzvaly některé dopravní podniky i své zaměstnance, aby se zapojili a nechali si narůst typický listopadový knír. Michal Kraus ještě dodává: „Věříme, že nezůstane pouze u vozů a řidičů, a akci podpoří i naši cestující.“
Charitativní celosvětovou kampaň Movember zastřešuje v České republice nadační fond Muži proti rakovině, který podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva