Na její přípravě spolupracovala s prestižním grafickým studiem Dynamo design, které se na tvorbu corporate identity významných společností specializuje. Součástí celého procesu jsou též nové webové stránky skupiny, které jsou nově umístěny na doméně czechoslovakgroup.com.
Příprava nové vizuální identity CSG trvala bezmála rok. Spolupráce s renomovaným grafickým studiem Dynamo design byla osvědčená, protože již dříve pro CSG připravovalo grafiku výročních zpráv za roky 2021 a 2022. I díky této pozitivní zkušenosti studio uspělo v tendru, který skupina CSG pro svůj rebranding vypsala.
„Pro změnu naší vizuální identity jsme se rozhodli proto, abychom akcentovali naši proměnu v silného mezinárodního hráče s globálními ambicemi. V minulých letech se naše skupina díky úspěšným akvizicím rozrostla. Tuto proměnu odráží i náš nový slogan Heart, heritage, horizon. Srdce, dědictví, horizont. Vyjadřuje, že do našeho podnikání dáváme srdce, vážíme si odkazu našich předchůdců a díváme se do budoucnosti,“ říká David Chour, výkonný ředitel CSG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva