"Jde o fenomén, který Rada není kompetentní řešit, jelikož jí to stávající česká právní úprava neumožňuje. V tomto duchu Rada informuje i stěžovatele z řad diváků. Rada si ovšem uvědomuje, že jde o reálný vážný problém, který není možné přehlížet."
V USA je zákon zaměřen na výrobce televizí
Zajímavou cestou jdou Spojené státy, kde Kongres přijal zákon, který donutí výrobce televizorů zajistit technicky srovnání hlasitosti reklamních bloků na úroveň shodnou s hlasitostí zvuku sledovaného pořadu," uvedl poslanec Skokan, na něhož se podle jeho slov také obracejí nespokojení diváci.
"Chtěl bych jít cestou co nejmenšího nákladů a co největší pohody pro sledování televizních pořadů," řekl Aktuálně.cz Skokan, který předpokládá, že by příslušný legislativní návrh mohkl vzniknout do několika měsíců.
Dále čtěte:
Navrátilová (VV): Díky reklamě, děti nerozliší důvěryhodné zdroje informací
Reklama na ČT zůstane jen na dvou programech. Klaus souhlasil
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh