„Jak získávají obchodní řetězce své věrné zákazníky?“ ptá se Agrární komora ČR na svém facebookovém profilu a hned si také odpovídá, že tak činí pomocí šikovných marketingových triků.
„Obchodní řetězce určitě nejsou žádní lidumilové nebo charitativní organizace,“ píše se v příspěvku dále jako úvod k objasnění některých obchodních a marketingových praktik nadnárodních řetězců s tím, že na zboží v akci zmíněné řetězce pořádně vydělávají.
A následuje popis způsobu provedení takové marketingové akce.
„Když supermarket dává do akce výrobek s 40- až 60% slevou, musí zákonitě nastavit vysokou regálovou cenu, aby se mu to ekonomicky vyplatilo,“ upozorňuje komora na zákonitě vysoké ceny zboží, které v akci není, a pokračuje popisem konkrétní praktiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: MaA