„Náplní zakázky je návrh a tvorba fotografií, které budou použity k propagaci aktivní dovolené na českých horách. Fotografie musejí respektovat základní atributy značky a konstanty vizuálního stylu definované brand manuálem objednatele,“ stojí ve smlouvě, která byla uzavřena na jaře minulého roku.
Cílem je tedy představit české hory jako ideální místo pro aktivní dovolenou. Výsledné fotografie mohou být využívány po dobu pěti let pro sociální sítě a webové stránky CzechTourism.
Zajímavým bodem ve smlouvě jsou hlavní cílové skupiny, které musejí být na fotografiích zahrnuty. Tedy ty, které chce CzechTourism reklamou nejvíce zasáhnout. Jsou to požitkáři bez dětí, rodiny s dětmi, mileniálové a aktivní senioři.
Podobné dělení jsme našli i u jiných smluv této agentury. Tak například požitkář je definován jako: „Bonitnější cílová skupina středního a vyššího věku hledající na dovolené především pasivní odpočinek s cílem dopřát si a nešetřit; cestují za požitky, chtějí se nechat hýčkat, užívají si gastronomii a kvalitní ubytování.“
Cena na sadu padesáti fotografií je 241 879 korun, jedna fotka ve finální verzi tak vychází na více než 4 800 korun.
O spolupráci těchto dvou subjektů jsme již informovali minulý týden, když si CzechTourism u společnosti MARK/BBDO objednal správu sociálních sítí Facebook, Twitter a Instagram v hodnotě 944 526 korun. Smlouva je uzavřena na rok a jeden měsíc správy vychází na 78 710 korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: B. Richterová a T. A. Nový