Ťoku, vy chcete o půlku míň mrtvých na silnicích? Šmírování, buzerace, rozčílil se politik

14.05.2016 11:33 | Zprávy

Místopředseda Strany soukromníků ČR ve Zlínském kraji Michal Dvouletý shrnul ve svém textu nedávné setkání ministrů dopravy Visegrádské skupiny. Jeho postoj si ovšem zástupce ANO Dan Ťok za rámeček nedá.

Ťoku, vy chcete o půlku míň mrtvých na silnicích? Šmírování, buzerace, rozčílil se politik
Foto: Archiv MD
Popisek: Ing. Michal Dvouletý, krajský předseda strany Soukromníků a zastupitel Zlínského kraje

„Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování," míní Dvouletý. 
 
Ten dále tvrdí, že by se místo proklamací měl Ťok věnovat zejména regionálním problémům, které se týkají i Zlínského kraje. Konkrétně?  „Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic," dodal zástupce Soukromníků. 
 
Jejich hlas mimochodem začíná být ve Zlínském kraji slyšet. V posledním průzkumu krajských preferencí SANEPu šplhají Soukromníci spolu se Svobodnými, svým koaličním partnerem, na rovných deset procent. Aktuálně Zlínský kraj kormidluje ČSSD, od roku 2008 je hejtmanem Stanislav Mišák.
 
 
Celý text:
 
Ministři dopravy Visegrádské skupiny měli velkou „schůzi“. A co vymysleli? Dali si socialistický závazek, že sníží počet smrtelných nehod o 50 procent. Chvályhodná myšlenka. Jen se obávám, že se jako vždy za tímto „konáním dobra“ bude skrývat další omezení svobody, šmírování a úřední či policejní buzerování. Kdyby raději místo těchto proklamací řešil český ministr dopravy Dan Ťok problémy, které skutečně trápí naše občany. Třeba jak pomoci obyvatelům Zlínského kraje se 713 kilometry silnic, které jsou v havarijním stavu. Nebo zpytoval svědomí, že již dávno nezačala výstavby klíčových „dálnic“ (kdysi rychlostních komunikací) ve Zlínském kraji, jako např. D55 od Otrokovic směrem na Břeclav, po které volají tisíce rodin žijících u přetížených silnic. Vláda se sice bije do prsou a slibuje, že stavbu zahájí i přesto, že nemá platné posouzení vlivu na životní prostředí (tzv. EIA) a hrozí tak, že ČR přijde o miliardové evropské dotace, ale už mlčí o tom, že na vině jsou sami vládní úředníci, kteří si nevyjednali v Bruselu potřebnou výjimku a opět ohrozili výstavbu dlouhé roky odkládaných tranzitních tepen.
 
Michal Dvouletý
místopředseda Strany soukromníků ČR ve Zlínském kraji
 
 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

Tomio Okamura byl položen dotaz

Pozice ministra vnitra

Dobrý den pane Okamuro, Zajímalo by mě, kdybyste hypoteticky byl na pozici ministra vnitra, pod kterého také spadá Česká pošta, na co byste se zaměřil? Bylo by to na kvalitu této služby? Podle mě jde Česká pošta do pr... Nejen že za Rakušana došlo ke zhoršení dostupnosti a snížení počtu poboček, ale...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Neskutečně drahý.“ Plyn z USA Iloně Švihlíkové nevoní. Z dobrého důvodu

22:05 „Neskutečně drahý.“ Plyn z USA Iloně Švihlíkové nevoní. Z dobrého důvodu

Ekonomka Ilona Švihlíková v rozhovoru pro XTV předestřela svá očekávání od roku 2025, která rozhodně…