Šándora vyplácí za jeho práci na základě lukrativní smlouvy pražský dopravní podnik. Měsíčně pro podnik, jenž má vlastní bezpečnostní úsek, odpracuje zhruba 50 hodin měsíčně, za což tedy vyinkasuje 125 tisíc bez DPH.
Jak Právo uvádí, tato informace je ověřitelná z veřejného registru smluv a na základě zákona o svobodném přístupu k informacím. Smlouvu na dobu neurčitou a bez konkrétního zadání má Šándor uzavřenu již od září 2014. Za společnost ji tehdy podepsal generální ředitel Jaroslav Ďuriš.
Výhodnou paušální smlouvu uzavřel Šándor s dopravním podnikem v září 2014 a za společnost kontrakt podepsal její tehdejší generální ředitel Jaroslav Ďuriš.
„Takové smlouvy se již v komerčním prostředí téměř neuzavírají. Pokud se již někdo rozhodne investovat takto vysoké hodinové částky na poradenství, pak většinou na omezenou dobu a s jasnou definicí, co konkrétně si od dodavatele objednává, jak má vypadat výstup a co má takový výstup přinést,“ řekl pro Právo jeden z vysoce postavených manažerů.
Právo se pak zajímalo o konkrétní výstupy Šándorových služeb, to však pražský dopravní podnik odmítl poskytnout. Oficiálním důvodem bylo utajení citlivých údajů týkající se bezpečnosti. Šándor pak řekl, že v současné době například vytváří kategorizaci bezpečnosti jednotlivých stanic pražského metra.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef