Černá lahvička ozdobená Putinovým profilem se podle moskevského tisku prodává za 6 500 rublů (asi 2 200 Kč), tedy výrazně dráž než například výrobky věhlasných značek Dior či Dolce Gabbana.
V „přitažlivé a přirozené vůni“, jak charakterizuje své dílo Rekunov, lze podle recenzentů rozeznat tóny citrusů, bergamotu, černého rybízu či jedlových šišek. Dohromady to ale voní „docela lacině“, jak si prý stěžují někteří prodavači. Nicméně podle televize Rossija 24 jde o „exkluzivní nabídku“, která je omezená: lahvičky s Putinovou vůní budou prý k mání jen do 20. ledna.
Parfém doplnil sortiment výrobků opírajících se o popularitu ruského vůdce, která dosahuje bezmála hvězdných výšin po připojení Krymu k Rusku a po zapojení ruských letounů do válčení v Sýrii. Ještě před Novým rokem zákazníci rozebrali celý náklad kalendáře s Putinovými citáty a fotografiemi. Dříve zase šly na dračku kolekce triček s portrétem ruského prezidenta.
Před pár lety pozdvižení v obchodech vyvolala „Putinova tráva“: nešlo ale o nic jiného než o travní semínka prodávaná v balíčcích s vyobrazením populárního politika, který Rusku „obstaral“ mistrovství světa ve fotbale. Podobně Putin v minulosti „pomáhal“ prodávat i vodku.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk