Nedaří se mu čerpat peníze na potřebné infrastrukturní investice, a to ať už z evropských zdrojů nebo ze zdrojů vládních. Nedaří se mu dobře zvládat ani kalamitní situaci na dálnici D 1 mezi Prahou a Brnem. Ta přitom vyžaduje jen lepší koordinaci mezi jím řízeným Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) a silniční policií.
Nesmyslně dlouhé stání při uzavírkách na této klíčové komunikaci je pro řidiče nepochopitelné. Vypadá to, jako by si ministerstvo dopravy řidičů, kteří tráví často desítky minut v nekonečných frontách na této dálnici, vůbec nevážilo…
Dalším velkým selháním pana ministra je odložení tendru na provozovatele mýtného systému. D. Ťok tak dlouho váhal s vypsáním nového tendru, až byla celá věc řešena velmi nestandardním způsobem, a sice prodloužením provozování mýta firmou Kapsch o další tři roky. (Snad ani není třeba připomínat, že ministr dopravy Ťok dříve své setrvání ve funkci ministra dopravy obhajoval úspěšným zvládnutím problémů s provozovatelem mýta…). Nyní je však jen otázkou času, kdy prodloužení smlouvy s Kapschem bude někým právně napadeno u soudu. A Ťok stejně ministruje dále…
Panu ministru Ťokovi se zkrátka nedaří. Babiš je nyní v nepříjemné situaci, že by během ještě neskončeného volebního období musel vyměnit druhého ministra dopravy a měl by ministra třetího. Přitom je samozřejmé, že slabá činnost ministra Ťoka poškozuje celou vládu. Pokud premiér Sobotka naznačuje, že kdyby bylo po jeho, takového ministra, jako je Ťok odvolá, je jeho postoj naprosto správný.
Vyšlo na Vasevec.cz. Publikováno se souhlasem vydavatele.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV