Bursík (SZ): A co děti? Mají si kde hrát?

04.04.2010 9:00 | Zprávy

Na rozdíl od Paroubka jsou na billboardu opravdu děti členů strany.

Bursík (SZ): A co děti? Mají si kde hrát?

Martin Bursík zahájil 1. dubna 2010 předvolební kampaň v Ústeckém kraji a představil mj. billboard s heslem "A co děti? Mají si kde hrát?". Jak vznik tohoto billboardu vysvětluje?

Možná se Vám text písně "A co děti? Mají si kde hrát?" z kultovního hitu skupiny KATAPULT vryl do paměti před třiceti lety podobně jako mně. Trávím teď nějaký čas hraním si s mojí malou Noemkou a ten text se mi občas vrací a přemýšlím nad ním. Katapult za hluboké totality varoval před pýchou lidí podmanit si zemi a zničit její životní prostředí tak, že další generace nebude mít kde žít. Tenhle vzkaz je setsakramentsky aktuální právě tady v Ústeckém kraji. Zdá se mi, že začíná být pozdě na to chtít se ptát: A co děti? Mají si kde hrát?

Dále čtěteBursík: ČEZ vlastní stát. Má většinu ve sněmovně, Senátu i vládě

Děti na billboardu jsou skutečnými dětmi kandidátů a členů Strany zelených v Ústeckém kraji. Je mezi nimi i má pětiměsíční Noemi, malý Přemek Rabas, Andulka Klepišová, Alan Stehlík, Hanička Krejčová a další děti, které se ochotně nechaly fotografovat. K rozhodnutí, že budou na plakátech spolu se mnou děti kandidátů nás vedly dvě věci. Za prvé přesvědčení, že by prolomení limitů těžby ovlivnilo negativně jejich životy stejně jako celou jejich generaci. Děti nemohou volit, ale kdyby mohly, jsem si zcela jistý, že by volily život v lepším životním prostředí a bez korupce.

ČtěteBursík (SZ): Poslanec Bürgermeister asi ztratil paměť

Druhou motivací byl doslova úlet Jiřího Paroubka, který na svůj billboard umístil na pozadí dánské studenty zapůjčené z fotobanky. Ihned se objevily komentáře " Paroubek bojuje za dánské důchody". Pro mne doklad, že Jiří Paroubek dělá kampaň jako reklamu na prací prášek, kterým navíc sám nikdy nepral. O skutečné lidi mu nejde, jinak by se přeci zeptal: Kdo to je? Odkud jsou ti lidé? A tak jsme si řekli, že ukážeme lidem v Ústeckém kraji namísto reklamního triku s dánskými studenty autentické, skutečně děti kandidátů a členů, o jejichž budoucnosti se teď rozhoduje.

Martin Bursík

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Zeleni.cz

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vencálek (Zelení): “Žábou na prameni” jsou často právě kraje

22:01 Vencálek (Zelení): “Žábou na prameni” jsou často právě kraje

Komentář na veřejném facebookovém profilu strany k nápadu zrušit ministerstvo školství