V posledních letech čelí české školství mnoha změnám. Jak byste hodnotila současnou školskou reformu ministra Beka?
Současná reforma školství je spíš improvizace, než promyšlený plán. Ministr Bek slibuje revoluci, ale přináší chaos. Reformy jsou nahodilé, bez jasné koncepce, a místo aby řešily problémy, vytvářejí nové. Je to jako by chtěl postavit nový dům, aniž by si nejdřív zjistil, jestli má pevné základy. A co mě děsí nejvíc? Že místo aby reforma školství zlepšovala vzdělání, zaměřuje se na věci, které nikoho nepálí – třeba jestli děti dostanou známky, nebo smajlíky.
Povinná angličtina od první třídy nebo konec známkování. Vidíte v těchto krocích více přínosů, nebo rizik?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jaroslav Polanský