Místostarosta připomněl, že útlum spalovacích motorů v MHD začal v roce 2006, kdy se objevily první nízkoemisní vozy na CNG. „Právě před dvaceti lety byla v Táboře velmi špatná kvalita ovzduší. Jedním z řešení bylo nasazení nízkoemisních vozidel. Elektromobilita je dalším logickým krokem,“ uvedl Martin Mareda. Vozidla táborské MHD v současnosti nepoužívají ani jeden dieselový motor.
Přípravy na vybudování moderního dobíjecího depa pro autobusovou dopravu trvaly zhruba dva roky. Firma Comett Plus našla partnera ve společnosti E.ON Drive. Jak sdělil jednatel firmy Comett Plus a ředitel divize autobusové dopravy Aleš Melich, v Chýnovské ulici vzniklo depo s 12 dobíjecími místy, dalších 5 míst funguje v Mladé Vožici.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV