Kdo přesně podle vás nebere válku na Ukrajině vážně?
A co máte na mysli tou podporou Ukrajiny všemi prostředky? Měli bysme tam nasadit i vlastní vojáky? Nebyl by ale tento krok začátek třetí světová? A máte dojem, že se Ukrajině pomáhá málo?
A co máte na mysli tou podporou Ukrajiny všemi prostředky? Měli bysme tam nasadit i vlastní vojáky? Nebyl by ale tento krok začátek třetí světová? A máte dojem, že se Ukrajině pomáhá málo?
Evropský parlament ve druhém čtení odhlasoval kompromisní revizi nařízení Evropského parlamentu a Rady EU o názvech textilií a označování textilních výrobků etiketami.
Paní poslankyně, je připravovaný návrh změn plateb za diagnózu výhodnější než ten dosavadní?
Vážený pane, některé reformy, které současná vláda provádí, je možné v budoucnosti napravit. To se týká např. změn v daňovém systému, kde lze pro každý následující rok jednotlivé daně poměrně zásadně změnit, horší už je to v případech, kdy jde o zásadní změny v největších solidárních sociálních systémech, zejména v důchodovém systému a
Prosazovat věci, které chceme, můžeme mnoha způsoby. Uvidíte.
Sympatická paní zastupitelko, je pravda, že zvýšeným jízdným se zaplatí ztráty na tunelu Blanka? díky
Je lepší radši vycouvat z vlády, kde nemůžete prosadit, co jste jako strana chtěli, co byste rozhodně nepodpořili v případě menšinové vlády?
Vypadá to, že by Vás vyměnili dřív než dokončíte a vyhodnotítte projekt maturit. Nepřijde Vám to líto? standa
Interview s Dr. Liborem Roučkem o jeho názorech a práci v Evropském parlamentu v průběhu dubna 2011.
Projekt výstavby výcvikového centra pro hasiče a záchranáře, které mělo stát v prostoru letiště v Hradci Králové a které zastavil bývalý ministr vnitra Radek John, stále žije.
„Paráda – Jarda na hrad!“. Tak přesně tuto sms zprávu jsem obdržel pár minut po skončení čtvrtfinálového zápasu s USA. Poslal mi ji můj slovenský přítel z Bratislavy, jinak distinguovaný právník v letech.
V roce 2010 na mýtných branách stát vydělal 6 miliard korun, z toho 1,4 miliardy obdržela rakouská firma Kapsch na provozních nákladech. Dalších 200 milionů putovalo firmě jako poslední splátka za výstavbu celého systému.
Ministerstvo dopravy se nebrání dalším potenciálním dopravcům, kteří by přinesly konkurenci na dráhy. V tomto případě však záleží přímo na dopravcích, zda mají o další tratě zájem. Z hlediska konkurence se jeví jako nejvhodnější trať právě mezi Ostravou a Prahou.
Snaha Vlasty Parkanové zbavit se odpovědnosti v kauzách ministerstva obrany je nepřijatelná, měla by odstoupit.
Dalo by se skoro říci, že za to může Berlusconiho dům na Lampeduse a Sarkozyho nízké volební preference.