Mnozí Češi už nyní vyjíždí na první letní zahraniční dovolenou. O svých zkušenostech často referují na sociálních sítích, kde vznikají speciální skupiny. Na facebooku je takových skupin hned několik. Zaměřují se na nejpopulárnější destinace – Chorvatsko, Egypt, Řecko a Turecko. Lidé si zde radí, vyměňují zkušenosti a tipy na nejlepší cestovní kanceláře, hotely nebo restaurace… Také však varují před problémy a nekalostmi. Není totiž výjimkou, že místo příjemného ubytování čeká na hosty špína, smrad a nepořádek. Takových příběhů jsou každý rok desítky a mnohým lidem zkazí celou dovolenou, na kterou šetřili v některých případech i dlouhé měsíce.
Redakce ParlamentníchListů.cz si zkušenosti Čechů pečlivě pročetla a v následujícím textu přináší vzorek toho, s čím se naši turisté museli při zahraniční dovolené potýkat.
Oslovili jsme také zástupce cestovní agentury Invia, který poradil, co mají lidé v případě nepříjemností dělat.
Špína, smrad, štěnice
„Jsme teď druhý den v Akkasia Swiss Resort, na které byly velmi kladné recenze. A docela zklamání,“ napsala do skupiny věnované Egyptu paní Jasmine. „Jídlo standard, vždy si něco vyberete, ale všechno je zakydaný, stoly špinavý, skleničky upatlaný, dezerty se ani neobtěžují krájet, takže všechno rozpatlaný. To jídlo si prostě neužijete. Když přijdete na bar, tak ochota nulová, spíš je obtěžujete, lejou to jako prasatům…“ podělila se o svou svůj „gastronomický zážitek“ v jednom z místních hotelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Andrea Novotná