Je nastavena tak, aby oslovila co možná největší okruh populace, neboť nabízené nemovitosti se svým charakterem a využitím hodí nejen pro právnické osoby, ale část z nich může oslovit i fyzické osoby, které si mohou koupit zajímavý objekt například k rekreačnímu využití.
„Veřejnost seznamujeme s nabídkou nemovitostí určených k prodeji pravidelně, a to prostřednictvím webových stránek České pošty či realitních webových portálů. K nabídce nemovitostí i v celostátních denících jsme přistoupili proto, abychom na ní upozornili širokou veřejnost a celý prodej urychlili,“ uvedl Jiří Valečko, manažer útvaru správy majetku České pošty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva