Nová kampaň je výsledkem národního kola soutěže Creative Express, kdy deset týmů mladých profesionálů podniklo cestu vlakem na trase Praha – Bratislava a zpět, aby vytvořili kreativní návrhy na zadání ekologického cestování vlakem. Výsledkem je koncept „Myslete na sebe, na planetu za vás myslíme my.“ z dílny Kristýny Schönové a Adriána Kachmana.
„Nová kampaň výborně spojuje benefit pohodlí ve dvou směrech – pohodlí jako možnost využití vlastního času při cestě vlakem a pohodlí ekologického chování, které vám zajistí již samotný výběr vlaku jako dopravního prostředku. Zároveň jsme ocenili vhodnost kampaně pro cílovou skupinu a bezproblémovou realizovatelnost konceptu,“ říká Jakub Otava, ředitel odboru komunikace Českých drah.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva