Výzkumu se zúčastnil representativní vzorek oprávněných voličů v České republice starší 18 let. Dotazování probíhalo ve dnech 22.11.- 28.11.2014.
Hodnocení prezidenta Miloše Zemana
TNS Aisa je přední společnost na trhu marketingových výzkumů a informací v České republice s více než dvacetiletou tradicí. Poskytuje klientům poradenství ohledně specifických strategií růstu týkajících se vstupu na nový trh, inovace, přechodu k jiné značce a stakeholder managementu, založeném na mnohaleté expertíze a špičkových řešeních. Dlouhodobé zkušenosti v oboru a důkladná znalost českého spotřebitele garantují použití správného designu výzkumu, metodiky, dotazníku, analýz i interpretace výsledků. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky www.tns-aisa.cz.
TNS poskytuje klientům poradenství ohledně specifických strategií růstu týkajících se vstupu na nový trh, inovace, přechodu k jiné značce a stakeholder managementu, založené na mnohaleté expertíze a špičkových řešeních. TNS realizuje v mnoha zemích světa měření sledovanosti TV, poslechovosti rádií a návštěvnosti internetu včetně měření výdajů do reklamy. S přítomností ve více než 80 zemích vede TNS dialog s více světovými konzumenty, než kdokoli jiný a rozumí také individuálním typům lidského chování a postojů napříč všemi kulturními, ekonomickými a politickými regiony světa.
TNS je součástí skupiny Kantar, jedné z největších celosvětových skupin v oblasti marketingového výzkumu a poradenství. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky www.tnsglobal.com.
Kantar je divizí investičního managementu společnosti WPP a jedna z největších celosvětových skupin v oblasti marketingového výzkumu a poradenství. Vznikla sjednocením více než 13 různých specializovaných společností a jejím cílem je stát se předním poskytovatelem stěžejních a podnětných marketingových zjištění světové obchodní komunity. 28 500 zaměstnanců této skupiny pracuje ve 100 zemích světa celého spektra výzkumných a poradenských disciplín, umožňujících skupině dodávat klientům obchodní zjištění pro každou úroveň spotřebitelského cyklu. Služby skupiny jsou využívány více než polovinou společností z žebříčku Fortune Top 500. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky www.kantar.com.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva