Moravskoslezský kraj bude na veletrhu nabízet nejen množství propagačních materiálů - brožur, map a publikací. „Prezentace prostřednictvím informačního pultu na stánku CzechTourismu se loni osvědčila, a proto chceme jít i letos stejnou cestou. Účinnější se nám jeví prezentace menšího rozsahu na více místech, tedy i na menších regionálních veletrzích a prezentačních akcích v tuzemsku, i v zahraničí,“ říká Jan Krkoška, náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch.
Moravskoslezský kraj letos na veletrhu poprvé představí nový Magazín Moravy a Slezska The Best of Moravia and Silesia, který prezentuje vybrané regionální atraktivity a tipy na zajímavé výlety a akce. Magazín byl vyhotoven ve spolupráci se třemi partnerskými moravskými kraji - Jihomoravským, Olomouckým a Zlínským. Zástupci krajů představí nové publikace na veletrhu na společné tiskové konferenci.
„Magazíny byly vydány jen cizojazyčně, a to v anglické a polské jazykové mutaci. Předně jsou tedy určeny pro zahraniční návštěvníky Moravy a Slezska. V magazínu zájemci najdou řadu top turistických tipů z každého kraje ať už k návštěvě hradů, zámků, technických památek či kulturních akcí. Magazíny budeme přednostně distribuovat na zahraničních prezentacích a veletrzích, pro případné zájemce jsou magazíny dostupné v budově Krajského úřadu Moravskoslezského kraje v Ostravě,“ sdělil náměstek Jan Krkoška.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva