Na první let Praha – Peking naváže CzechTourism sérií press a fam tripů

28.09.2015 19:00 | Zprávy

Speciální marketingová kampaň, série exkurzí pro čínské novináře i tour operátory – tak podpoří Česká centrála cestovního ruchu otevření nové přímé letecké linky Praha – Peking. Tu inauguračním letem dne 23. září zahájila společnost Hainan Airlines.

Na první let Praha – Peking naváže CzechTourism sérií press a fam tripů
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Sérií press tripů pro čínské novináře a cest pro čínské tour operátory naváže agentura CzechTourism na otevření přímé letecké linky Praha – Peking, kterou od 23. září třikrát týdně operuje společnost Hainan Airlines. Zástupci čínských médií a cestovních agentur, kteří přicestovali v inauguračním letu, navštíví mimo jiné plzeňský zámek Zbiroh, jihočeské Holašovice či Kutnou Horu.

Přímé letecké spojení s Čínou má potenciál ještě zvýšit zájem čínských turistů o Českou republiku. Ten má již v současné době rostoucí tendenci, což potvrzují také statistiky za první pololetí letošního roku. „Od ledna do června 2015 přicestovalo do České republiky přes 115 000 čínských turistů ubytovaných v hromadných ubytovacích zařízeních, což činí více jak čtyřicetiprocentní nárůst v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Čína tak potvrzuje svou pozici významného strategického trhu pro český příjezdový turismus,“ řekla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Stoupající trend příjezdů z Číny dále podpoří CzechTourism marketingovou kampaní, kterou připravuje zahraniční zastoupení agentury v Číně. Její součástí bude po proběhlé tiskové konferenci v Pekingu a roadshow Visegrádské čtyřky především image kampaň v tištěných a online médiích i propagace na sociálních sítích.
Čínští turisté navštěvují Českou republiku nejčastěji jako součást balíčku, který zahrnuje i Rakousko či Německo. Mezi nejoblíbenější destinace patří kromě Prahy i Český Krumlov a Karlovy Vary. V České republice jsou Číňané uchváceni magickou atmosférou starobylých zákoutí, zachovalou architekturou i bohatou historií země. Nejznámějšími produkty jsou kromě českého piva a skla také české originální loutky či automobily značky Škoda.

Podle údajů společnosti STEM/MARK utratí průměrný čínský turista přes 4 000 korun na osobu a den (včetně samotné cesty), většina Číňanů přitom vydá za svou dovolenou v Evropě více než 50 000 korun na osobu. „Celkový ekonomický přínos nové linky Praha – Peking nespočívá jen v samotném zvýšení počtu příjezdů čínských turistů do ČR, kde očekáváme nárůst až o 30 000 turistů ročně, ale i ve zvýšení průměrné délky pobytu v ČR. Celkový ekonomický přínos nové linky pro cestovní ruch České republiky by se mohl vyšplhat až na 350 milionů korun ročně,“ vysvětlila ředitelka Institutu turismu Markéta Vogelová.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

Kdo přesně podle vás nebere válku na Ukrajině vážně?

A co máte na mysli tou podporou Ukrajiny všemi prostředky? Měli bysme tam nasadit i vlastní vojáky? Nebyl by ale tento krok začátek třetí světová? A máte dojem, že se Ukrajině pomáhá málo?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Poslanecká sněmovna: Sametový listopad 1989 - výstava fotografií

13:28 Poslanecká sněmovna: Sametový listopad 1989 - výstava fotografií

Výstava fotografií Karla Čtveráčka připomíná v Poslanecké sněmovně pětatřicáté výročí sametové revol…