Na plakátu je Jurečko vyobrazen jako vodič, který řídí svou loutku Pospíšila a má k sobě připoutány dvě kozy připravené k podojení. Na reklamě je také slogan: „Vy volíte. My vodíme… a dojíme!“
Celý článek Víta Bárty ZDE
„Jak je všeobecně známo, pan Jurečko se věnuje pěstování koz, má dvě - hugo a bosse. Já považuji za zásadní, aby voliči viděli, kdo tady vodí a kdo tady dojí. Ten dvojsmysl je zde zcela záměrně,“ napsal Bárta na svém webu.
Plzeň obchází strašák Jurečko
Podle Bárty obchází celý Plzeňský kraj strach z Jurečka podobně jako strašidlo. Vlivný člen ODS prý dokonce dusí podnikání a příliv investic. „V centru Plzně jsem si chtěl pronajmout hospodu Caffé la Rose, když se ale majitel dozvěděl, že jídelní lístek a dekorace má být vedena v protijurečkovském duchu, odmítl podepsat smlouvu,“ popisuje Bárta své špatné zkušenosti.
Podobně to dopadlo s reklamními poutači v plzeňské MHD. Reklama, která kritizovala Jurečka, byla odmítnuta.
Bárta si také nechal zpracovat analýzu o předvolební kampani ODS. Oficiálně prý stála 3 až 5 milionů. Nová studie ale ukázala, že kampaň stála minimálně 8 milionů, což je téměř dvakrát tolik.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe