Do podzimních voleb vznikne i akční plán, jenž má ze sociálních projektů udělat oficiální politiku města a udržet je i po volbách.
Vokřál vyzval Hollana, aby se vzdal oblasti dopravy, na konci února, a proto se vyhrotily již tak napjaté vztahy v koalici. Výtky měl především k rezidentnímu parkování, které město začne testovat v létě. „Některé věci trvaly dlouho. Máme k tomu určité výhrady, ale určitě ne vše bylo špatně. Doprava tak přejde do kompetence náměstka Mrázka,“ uvedl Vokřál.
Hollan se dopravy po dohodě vzdá. Úterní zastupitelstvo pak musí schválit, že připadne Mrázkovi. „Dál se ale budeme podílet na projektech, které je potřeba dokončit. Týkají se rekonstrukcí ulic, cyklodopravy, pěší a MHD,“ vyjmenoval Hollan.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp