„Počet rozvezených nákupů kontinuálně roste a s nástupem podzimu se na online supermarkety nejen kvůli aktuální epidemiologické situaci začíná spoléhat čím dál tím více zákazníků. Nákup potravin online si za své ve větší míře berou i zákazníci z řad starších nakupujících, kteří dříve spoléhali výhradně na kamenné supermarkety,“ uvedl Michal Menšík, jednatel DoDo Czech.
Rozšiřování rozvozové flotily prý neznamená nárůst automobilů pohybujících se v ulicích.
DoDo v oblasti rozvozu potravin postupně přebrala logistiku Tesca a čím dál vyšší podíl nákupů rozváží i pro Košík.cz.
Řada zákazníků v souvislosti s online nákupy potravin, na nichž vydělává uvedený Košík nebo Rohlík, kritizuje jejich vysokou cenu. Poptávka však i nadále roste.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan