Pražská plynárenská ušetřila v minulém roce na nákupu reklamy miliony

09.07.2019 15:55 | Zprávy

V Pražské plynárenské proběhl začátkem letošního roku audit, který zkoumal ceny, za které společnost nakupuje reklamu v médiích. A ten vyšel pro Pražskou plynárenskou velmi pozitivně. V roce 2018 činila úspora 15 milionů korun. Informuje o tom Echo24.

Pražská plynárenská ušetřila v minulém roce na nákupu reklamy miliony
Foto: ppas.cz
Popisek: Pražská plynárenská - logo

 „Jednalo se o nákladový audit, který se týkal cen, za které naše společnost nakupuje reklamní prostor v médiích. Byl realizován společností Flemedia, která na českém a slovenském trhu působí od roku 2004. Týkal se roku 2018, nicméně lze jej z velké míry uplatnit i pro rok 2017, kdy jsme v rámci nákupu mediálního prostoru dosahovali podmínek velmi podobných,“ řekl pro Echo24 tiskový mluvčí společnosti Miroslav Vránek. 
 
 „Z nákladového auditu vyplývá, že ve všech sledovaných případech je cena vyjednaná ze strany naší společnosti lepší než tržní benchmark a to dle jednotlivých médií a mediálních domů v rozmezí o 8 až 32 procent. V této souvislosti je v rámci předmětného nákladového auditu ve sledovaných případech vyčíslena celková úspora téměř 15,3 milionů korun,“ dodal Vránek.
 
 
Pražská plynárenská v roce 2018 také zaznamenala třetí nejvyšší zisk v období posledních deseti let, když konsolidovaný zisk činil před zdaněním 1,279 miliard korun. Podle tiskové zprávy drží Pražská plynárenská již druhým rokem cenu pod 800 korun za megawatthodinu. „V rámci jednotlivých cenových produktů však mohli zákazníci dosáhnout ceny ještě výrazně nižší,“ uvádí tisková zpráva této městské společnosti. 
 
Ačkoliv je jejím hlavním produktem prodej plynu, orientuje se i na další segmenty. Mezi nejvýraznější patří prodej elektrické energie. Na deset odběrných míst plynu eviduje Pražská plynárenská jedno odběrné místo elektřiny. „Již nevystupujeme jen jako prodejce zemního plynu a elektrické energie, ale snažíme se profilovat i jako poskytovatel souvisejících služeb a chytrých řešení. Naší přidanou hodnotou je větší zákaznický komfort, efektivní využívání zdrojů a energetické úspory,“ shrnuje rozšíření služeb Pražské plynárenské její šéf Pavel Janeček.
 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Barbora Richterová

Tomio Okamura byl položen dotaz

Pozice ministra vnitra

Dobrý den pane Okamuro, Zajímalo by mě, kdybyste hypoteticky byl na pozici ministra vnitra, pod kterého také spadá Česká pošta, na co byste se zaměřil? Bylo by to na kvalitu této služby? Podle mě jde Česká pošta do pr... Nejen že za Rakušana došlo ke zhoršení dostupnosti a snížení počtu poboček, ale...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Odmítám se dívat.“ Co předvedla moderátorka ČT na Okamuru, zvedlo lidi ze židle

18:45 „Odmítám se dívat.“ Co předvedla moderátorka ČT na Okamuru, zvedlo lidi ze židle

Vy migraci podporujete, já ji nechci. Takto shrnul Tomio Okamura debatu s redaktorkou České televize…