Úředníci poboček registru tak podle ministerstva dopravy, do jehož působnosti registr spadá, nebudou muset pracně vyplňovat údaje o občanech žádajících o změny v registru vozidel.
Povinnosti pro občany
Všechny potřebné informace, jako jméno, datum narození nebo v případě firmy IČO, se do registračního formuláře samy stáhnou z evidence základních registrů. Úředník pak bude muset pouze ověřit, zda data souhlasí s údaji žadatele. Pro občany to ale přináší povinnost mít v souladu všechny údaje v dokladech i v elektronických databázích.
Nový registr ministerstvo spustilo 9. července. Po zhruba hodině provozu se systém zhroutil a od té doby se potýká s problémy.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp